پست اخر....
زندگی بی تو=مررررررررگ

پست اخر....

خواستم برگردی....گفتم بی من نمیتوانی....ام یک روز توانستی بی من بمانی....

.

.

.توانستی بدون اینکه از حالم خبر دار بشوی و بگویی عشقم خدافظ بخوابی...

.

.

.

و توانستی ببینی انلاینم و نشنانی از خودت به من ندهی...

.

.

.

از این ب بعد هم میتوانی...

.

.

.

میتوانی به تنهایی و بدون من برای همیشه زندگی کنی....

.

.

.

دیگر راه باز گشتی نیست هانیه....

.

.

.

ولی کاش کار را ب اینجا نمیکشاندی....

.

.

.

زندگی خوبی برایت ارزو میکنم....

.

.

.

و همیشه ب دنبال شنیدن موفقیت هایت هستم...

.

.

.و همیشه در فکر خاطراتمان و روز های خوشمان....

.

.

.

.

خدافظ برای همیشه.

 

 



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت13:02---3 خرداد 1395
fogholade as matn hat

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395برچسب:, ساعت 12:54 توسط ❤یه پسر تنها❤:


Design By : Bia2skin.ir